לשאלה האם למכונית החשמלית של בטר פלייס יש עתיד בתחום הליסינג ענה מוני בר "המיזם של בטר פלייס לא צלח וקשה להאמין שהוא יתרומם. לא ברור לי אם המודל העסקי שלהם נכון, אבל בגדול נראה לי שאם התחום יתרומם זה יהיה יותר בדרך של היצרנים הגדולים. נראה לי שהמיזם הזה היה יומרני מדי". דני שמעוני טען שהבעיה המרכזית אינה המודל אלא תפיסת הלקוח. "אני לא רואה הרבה נהגים מקומיים שמסכימים לטווח נהיגה של 120 ק"מ. הפיתרון הוא טווח גדול יותר שמביא רכב היברידי שלטעמי הינו מתקדם יותר מהרכב החשמלי שקיים כבר יותר ממאה שנה". כדאי לזכור שהרץ הינה חלק מקבוצת מאיר יבואנית הונדה.
לוי יצחק הסביר שהוא לא מוכן היה להשקיע בזה אבל מאמין שככלל יש למכונית החשמלית עתיד "זה שקרתה תקלה מנהלית לא אומר שאין לה עתיד, כי העולם מחפש פתרונות חדשים". אמר לוי.