האנזו תושק בתחילת השנה והגעתה לארץ תתרחש מתי שהוא בחודשים הראשונים של 2013. אמנם בינתיים פרארי אינה משחררת פרטים רשמיים, אולם כבר כעת ידוע כי בזכות בניה מחומרים מרוכבים היא תהיה קלה למדי עם משקל של כ-1,100 ק"ג וגם חסכונית משמעותית מהאנזו היוצאת. גם נתון ההספק טרם נחשף, אבל מקורותינו מספרים על כ-800 כ"ס כשבעזרת מערכת 'קרס' (בסגנון הפורמולה 1) ניתן יהיה לגדיל את ההספק בכ-10% לזמן מוגבל.
מחליפת פרארי אנזו, בדרך לישראל
אמנם פרארי טרם הציגה את האנזו החדשה, אבל כבר כעת אנו יודעים שסנונית אחת (בינתיים) בדרך לישראלהאנזו תושק בתחילת השנה והגעתה לארץ תתרחש מתי שהוא בחודשים הראשונים של 2013. אמנם בינתיים פרארי אינה משחררת פרטים רשמיים, אולם כבר כעת ידוע כי בזכות בניה מחומרים מרוכבים היא תהיה קלה למדי עם משקל של כ-1,100 ק"ג וגם חסכונית משמעותית מהאנזו היוצאת. גם נתון ההספק טרם נחשף, אבל מקורותינו מספרים על כ-800 כ"ס כשבעזרת מערכת 'קרס' (בסגנון הפורמולה 1) ניתן יהיה לגדיל את ההספק בכ-10% לזמן מוגבל.