כמו כן, הוא מאמין שהמחירים אכן יעלו אבל עד כמה – קשה לו לצפות. "יש שני כוחות שוק שמשחקים כאן. העלויות שלנו, שמורכבות ממיסוי, והמטבע. כאן רק השינוי במיסוי הירוק אמור לייקר את כל הדגמים שלנו. אבל הדבר השני הוא הפן התחרותי, והשוק מאוד תחרותי היום. אז בהחלט ייתכן שיבואניות ויצרניות יספגו את העלייה. טויוטה קורולה, למשל, עולה מקבוצה 5 ל-7 במיסוי הירוק החדש וזה כמעט 3,000 שקלים במחיר, גם ויש דוגמאות קיצוניות יותר אצל יבואניות אחרות. אבל מכאן ועד למחיר הסופי יש עוד הרבה אילוצים".
מנכ"ל טויוטה ישראל מעריך: עליית מכירות בסוף השנה
החשש מעליית המחירים הצפויה בתחילת 2013 תעורר את המכירות בשוק הישראליכמו כן, הוא מאמין שהמחירים אכן יעלו אבל עד כמה – קשה לו לצפות. "יש שני כוחות שוק שמשחקים כאן. העלויות שלנו, שמורכבות ממיסוי, והמטבע. כאן רק השינוי במיסוי הירוק אמור לייקר את כל הדגמים שלנו. אבל הדבר השני הוא הפן התחרותי, והשוק מאוד תחרותי היום. אז בהחלט ייתכן שיבואניות ויצרניות יספגו את העלייה. טויוטה קורולה, למשל, עולה מקבוצה 5 ל-7 במיסוי הירוק החדש וזה כמעט 3,000 שקלים במחיר, גם ויש דוגמאות קיצוניות יותר אצל יבואניות אחרות. אבל מכאן ועד למחיר הסופי יש עוד הרבה אילוצים".