נאמנה לנוסחה, מזראטי לא מרחיקה לכת עם העיצוב של הדור החדש. הצללית והמבנה הכללי נשארו דומים, בעוד אלמנטים פרטניים יותר כמו קימורים על מכסה המנוע, הגריל וכמובן הפנסים הקדמיים והאחוריים משלימים קו עם העיצוב של הגראנטוריסמו. אגב, גם העיצוב של מכונית הספורט המרשימה נמצא איתנו מזה זמן מה (2007) וגם היא ממשיכה עם מסורת ההזדקנות בחן (והרבה).

הקוואטרופורטה החדשה זוכה לשלדה חדשה, והיא מבטיחה הורדה במשקל לצד חוסן ויכולת אחיזה משופרים. גם המידות ישתפרו (אלא אם אתם צריכים לחנות ברחובות תל אביב) ויתפחו, ככל הנראה בעיקר בבסיס הגלגלים ובאורך הכולל, ויתרמו למרווח פנים רב עוד יותר. עוד מבפנים תוכלו להבחין בסידור מחדש של הקונסולה המרכזית באופן מודרני וארגונומי יותר, שכולל גם מסך מגע גדול יותר. בשאר המובנים יזכו יושבי המכונית לעיצוב פנים יוקרתי ועדכני יותר עם עץ ועור בתפירה כפולה לרוב, וכמובן במיטב מערכות העזר ואביזרי הטכנולוגיה בהתאם למעמד.
ויש עדיין ממה לצפות ממזראטי. בעוד היא מספרת לנו על הקוואטרופורטה החדשה, היא מדברת על הצגה של דגם חדש ובקטגוריה חדשה שיצטרף לקו של החברה. בכך היא משאירה אותנו לתהות האם מדובר בקובנג, רכב השטח שהוצג בשנה שעברה, או במכונית סאלון חדשה שתנסה לנגוס בנתח של ב.מ.וו סדרה 5 ומתחרותיה. בכל אופן, את התשובה לכך אנחנו צפויים לגלות בשלב כלשהו בתחילת שנת 2013.