לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על רנו קליאו חייג ל-3262* או לחץ כאן

הקליאו החדשה מצטרפת לחגיגת המנועים הקטנים והמוגדשים העולמית. עם החשיפה מציגה רנו גם 3 יחידות הנעה חדשות – 2 מנועי בנזין מוגדשים ומנוע דיזל אחד. בגרסת הבסיס תמצאו בפעם הראשונה מנוע 3 צילינדרים חדש בנפח 0.9 ליטר עם מגדש טורבו שמספק 90 כ"ס ו-13.8 קג"מ ב-2,500 סל"ד. בגרסה זו מצהירה רנו על צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים נמוכה של 99 גרם פחמן דו-חמצני לקילומטר. מנוע הבנזין הנוסף, שיהווה כרגע את גרסת העל של הקליאו וגם הוא חדש, מגיע עם 4 צילינדרים, מגדש טורבו ונפח של 1.2 ליטר המפיקים 120 כ"ס ו-19.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. אליו תשודך, תיבת 6 הילוכים אוטומטית כפולת-מצמדים. מנוע הדיזל החדש שמצטרף גם הוא להיצע מגיע עם 4 צילינדרים, נפח של 1.5 ליטר, 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. הוא יגמע ליטר סולר לכל 31.2 ק"מ בלבד, ויפלוט 83 גרם של פחמן דו-חמצני לכל קילומטר. על-מנת לסייע בחיסכון, יוצעו מנוע ה-0.9 ליטר ומנוע הדיזל עם מערכת עצור והתנע.
גם מבחינת האבזור יהיה לקליאו החדשה מה להציע, כמו: שליטה קולית, מסך מגע בגודל 7 אינץ' האחראי על מערכת הניווט (בחלק מהשווקים) והמולטימדיה. בנוסף, חנות האפליקציות של רנו, שנקראת R-לינק, תאפשר הורדה של מגוון תוכנות לשימוש במכונית. כל רמות האבזור יציעו קישוריות בלוטות' ובחלקן יהיה גם חיבור USB ובקרת אקלים.
זהו הדור הרביעי של רנו קליאו, שהוצגה לראשונה לפני 22 שנים. הדור הנוכחי, המשווק כמובן גם בישראל, הוצג אי-שם בשנת 2006 וזכה למתיחת פנים מקיפה ב-2009. עבור רנו, מדובר באחד הדגמים החשובים והרווחיים ביותר.