דודוג' קליברשם מלא: דודג' קליבר
אחיות לפלטפורמה: מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי לאנסר, ג'יפ קומפאס, ג'יפ פטריוט
מתחרות עיקריות: פורד פוקוס, מאזדה 3, הונדה סיוויק, יונדאי i30, סיטרואן C4, קיה סיד
 
 
כדאי לדעת עליה: דודג' קליבר, המשפחתית של מותג דודג', הייתה הסנונית הראשונה של המותג בישראל לאחר העדרות של כמעט שלושה עשורים. העיצוב מוחצן ובולט, מנסה להראות גדול יותר ממה שהוא, ומצליח להראות מרשים ממרבית הכיוונים. בפנים המרווח טוב אך לא יותר, והתחושה מעט צפופה עקב קו החלונות הגבוה. תא הנוסעים פשוט למדי ועשוי מחומרים נוקשים ופשוטים, רמת האבזור נאה ביחס למתחרות והמפרט הבטיחותי מלא. מנוע ה-2.0 ליטר חזק אך מרעיש והתיבה הרציפה מעט איטית. נוחות הנסיעה טובה על הצד הרך, והיכולת הדינאמית מפתיעה לטובה (אם כי ההגה קל ולא מתקשר והבלמים דועכים במהירות). בשורה התחתונה, הקליבר עושה הרבה רושם, אך לא עומד בתחרות מול משפחתיות חדשות.
כל מה שטוב: נראה כמו רכב פנאי (ה-אופנה בימינו), נוחות והתנהגות טובה (בטח ביחס למוצא), עודף מ-135,000 שקלים.  
כל מה שרע: תא נוסעים פשוט וזול, תיבת הילוכים איטית ורועשת.
מה מקבלים: עיצוב נאה ושונה מהמקובל בקבוצה, סמל אמריקני בחזית.
גרסה נבחרת: אין הרבה ברירות, יש רק אחת.