עד כה הוסבו כ-10,600 כלי רכב להנעה בגפ"מ, מהם כ-8,150 מהם פרטיים, 238 כלי רכב מסחריים, 99 מוניות, 23 רכבי משא ו-3 אוטובוסים. אולם בראייה כללית הציבור אינו נוהר להסב את רכבו, גם בידיעה שכך הוא יכול לחסוך כמה שקלים בתחנות הדלק. בין היתר הוא לא עושה זאת היות וההסבה אינה זולה (כ-8,000 שקלים) ועצם הידיעה שכעת הרכב המוסב מנוע מלהיכנס לחניונים תת-קרקעיים.
שר התחבורה: לבטל את אגרת ההסבה לגפ"מ
מדובר באגרה בסך 224 שקלים הנגבית עבור מתן היתר להסבת הרכב לגפ"מעד כה הוסבו כ-10,600 כלי רכב להנעה בגפ"מ, מהם כ-8,150 מהם פרטיים, 238 כלי רכב מסחריים, 99 מוניות, 23 רכבי משא ו-3 אוטובוסים. אולם בראייה כללית הציבור אינו נוהר להסב את רכבו, גם בידיעה שכך הוא יכול לחסוך כמה שקלים בתחנות הדלק. בין היתר הוא לא עושה זאת היות וההסבה אינה זולה (כ-8,000 שקלים) ועצם הידיעה שכעת הרכב המוסב מנוע מלהיכנס לחניונים תת-קרקעיים.