סיטרואן ג'אמפי הזה יגיע בגרסה הקצרה יותר (300 ס"מ בסיס גלגלים ו-480 ס"מ אורך כללי) ויוצע בתחילת הדרך בגרסה המסחרית סגורה. כדאי לזכור שכבר שנים מגיעים לארץ הכלים האלה בגרסה סגורה וחלק לא מבוטל מהם עובר הסבה מקומית לתצורת נוסעים. יש לצפות שגם עם גרסה זו תפעל היבואנית באופן דומה (למרות שהביצוע נעשה על ידי מתקינים עצמאיים ולא על ידי היבואנית). מעבר לכך תציע סיטרואן בהמשך גם גרסת קומבי לנוסעים (כלומר עם מושבים). העובדה שהאפשרות האוטומטית נדירה יחסית בתחום בוודאי תסייע ליבואנית. הרכב יוצע עם שתי כריות אוויר וברמת אבזור מקובלת ויעלה 220,000 שקלים.
תיבה אוטומטית לסיטרואן ג'אמפי
המסחרית הגדולה של סיטרואן מקבלת את התיבה האוטומטית החדשה של הקונצרןסיטרואן ג'אמפי הזה יגיע בגרסה הקצרה יותר (300 ס"מ בסיס גלגלים ו-480 ס"מ אורך כללי) ויוצע בתחילת הדרך בגרסה המסחרית סגורה. כדאי לזכור שכבר שנים מגיעים לארץ הכלים האלה בגרסה סגורה וחלק לא מבוטל מהם עובר הסבה מקומית לתצורת נוסעים. יש לצפות שגם עם גרסה זו תפעל היבואנית באופן דומה (למרות שהביצוע נעשה על ידי מתקינים עצמאיים ולא על ידי היבואנית). מעבר לכך תציע סיטרואן בהמשך גם גרסת קומבי לנוסעים (כלומר עם מושבים). העובדה שהאפשרות האוטומטית נדירה יחסית בתחום בוודאי תסייע ליבואנית. הרכב יוצע עם שתי כריות אוויר וברמת אבזור מקובלת ויעלה 220,000 שקלים.