ב.מ.וו סדרה 7
ב.מ.וו סדרה 7 זוכה לסדרת שדרוגים ראשונה מאז הושק הדור הנוכחי ב-2009. מבחינה חיצונית, השינויים בספינת הדגל של ב.מ.וו מינימליים למדי – עם גריל מעודכן (יש שם פחות פסים, שימו לב!), פנסי LED חדשים, פגוש חדש ושינויים קלים במראות הצד. מאחור השינויים בולטים אפילו פחות, כאשר ההבדל היחידי הוא נגיעות קוסמטיות בפגוש.
 
 

בפנים השינויים מהותיים יותר. זה מתחיל ברשימת האבזור, עם תצוגה גרפית חדשה של לוח המחוונים מאחורי ההגה (10.25 אינץ' גודלה), שניתנת להתאמה ומציגה את המידע באופן צבעוני ואף תלת-מימדי. כמו כן נוספה ערכת בידור חדשה (ואופציונלית) ליושבים מאחור, הכוללת מסכים בגודל 9.2 אינץ' ומערכת שמע איכותית עם 16 רמקולים. בנוסף מדווחים מב.מ.וו, על החלפת מושבי העור בחדשים ונוחים יותר ושיפור בידוד הרעשים מבחוץ (שהיה טוב גם קודם).
 
היצע המנועים של הסדרה 7 נשאר רחב כשהיה, עם עדכון בגרסת ה-740i בדמות מנוע 6 צילינדרים (בטור) חדש בנפח 3.0 ליטר שמספק 320 כ"ס ו-45.9 קג"מ ב-1,300 סל"ד. אמנם אלו נתונים דומים למנוע היוצא, אבל ב.מ.וו מצהירה על נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים משופרים: 12.6 ק"מ לליטר ו-184 גרם של פחמן דו-חמצני מזהם לקילומטר – הפחתה של 21%. גם ב.מ.וו 750i זוכה לשדרוג בהנעה, כאשר מנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטר מקבל תוספת של 38 כ"ס ומגיע ל-445 כ"ס, עם מומנט של 66.2 קג"מ ב-2,000-4,500 סל"ד. אלה מביאים את הגרסה הכמעט-עליונה לביצועים של 4.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית שמוגבלת ל-250 קמ"ש. כל זה עם צריכת דלק של 11.6 ק"מ לליטר.
 
ב.מ.וו סדרה 7 מתעדכנת (וידאו)
צילום: מנהל 

בצד העוד-יותר-ירוק, מתעדכנת גם גרסת הכלאיים של הסדרה 7, שנקראת ב.מ.וו אקטיב-הייבריד 7 (ActiveHybrid), שהושקה יחד עם הדור הנוכחי של הדגם. הגרסה העדכנית כוללת את אותו מנוע חדש מה-740i (במקום מנוע V8 שהיה בשימוש עד כה), לצד מנוע חשמלי שמספק 55 כ"ס. אלה מיצרים יחדיו 354 כ"ס ו-51 קג"מ – ללא אזכור לסל"ד). היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בלבד ומגיעה למהירות מירבית שמוגבלת ל-250 קמ"ש.