היצע המנועים

היצע מנועי הבנזין כולל גם את ה-116i עם 136 כ"ס ו-22.4 קג"מ ב-1,350 סל"ד, שמניבים תאוצה של 8.7 שניות ל-100 קמ"ש (8.5 בגרסה הידנית) ומהירות מירבית של 210 קמ"ש. עם זאת, נתון צריכת הדלק שלה צפוי להיות זהה לזה של גרסת הבסיס. ה-125i, עם 218 כ"ס ו-31.6 קג"מ ב-1,350-4,800 סל"ד תציג נתוני ביצועים העומדים על 6.2 שניות ל-100 קמ"ש (6.4 שניות בגרסה הידנית) עם מהירות מירבית של 245 קמ"ש. צריכת הדלק שלה תעמוד על 15.1 ק"מ לליטר בממוצע.
היצע מנועי הדיזל כולל את ה-116d עם 116 כ"ס ו-26.5 קג"מ ב-1,750-2,500 סל"ד. היא מגיעה ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות ולמהירות מירבית של 200 קמ"ש, וצריכת הדלק שלה עומדת על 22.7 ק"מ לליטר. מעליה נמצאת ה-118d עם 143 כ"ס ו-32.6 קג"מ ב-1,750-2,500 סל"ד. הביצועים עם מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש (4 צילינדרים) הזה עומדים על 8.6 שניות ל-100 קמ"ש (8.9 בידנית) ומהירות מירבית של 212 קמ"ש. אחרונה נמצאת ה-125d עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש המספק 218 כ"ס עם מומנט של 45.8 קג"מ ב-1,500-2,500 סל"ד. העוצמה הזו מביאה את ה-125d ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות (6.5 בידנית) ולמהירות מירבית שעומדת על 240 קמ"ש. צריכת הדלק – 20.4 ק"מ לליטר סולר. כמו כן, ה-116d תוצע גם בגרסת EfficientDynamics שתציג תצרוכת דלק משופרת ופליטת מזהמים נמוכה יותר של 99 גרם פחמן דו-חמצני לקילומטר.

ב.מ.וו M135i
גרסת ה-M הספורטיבית של הסדרה 1, שהוצגה בתערוכת ז'נבה לפני מספר חודשים, היא בעצם גרסת ההאצ'בק של ב.מ.וו סדרה 1 M. היא מגיעה כאמור עם מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר שמספק 320 כ"ס ו-45.8 קג"מ ב-1,300-4,500 סל"ד. כל זה מספיק ל-4.9 שניות בלבד ל-100 קמ"ש (5.1 שניות בגרסה הידנית) ולמהירות מירבית שעומדת על 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית. יש לה את המראה האגרסיבי המתבקש, וכמובן גם מתלים ובלמים מתאימים.