מבחינת נתונים, למוסטנג יש יתרון ברור. גרסת הבסיס עם חבילת הביצועים שבחר המגזין מגיעה עם 300 כ"ס, לעומת 200 בלבד ב-BRZ. יש לה יותר מומנט והיא מהירה יותר בתאוצה ל-100 קמ"ש בהפרש של כמעט שנייה (5.5 לעומת קצת יותר מ-6 שניות ב-BRZ). המחיר, לעומת זאת, דומה מאוד – קרוב ל-30,000 דולר לגרסאות שנבחנו (ה-BRZ ידנית).
בהשוואה עולה שהמוסטנג אמנם מספקת תמורה מצוינת למחיר למי שמחפש קופה ספורטיבית עם הרבה כוח במעט מחיר, אבל ה-BRZ היא הרבה יותר "מכוונת נהג", וניתן לראות זאת במבחן המסלול בו היא מגיעה רק שנייה אחת אחרי המוסטנג למרות ההפרש הגדול בהספקים.