בהעדרו של לאטוולה הצתוות דני סורדו לפטר סולברג בקבוצת פורד והשניים פתחו חזק כשסולברג מנצח בסטייג' הראשון. עד הסטייג' הרביעי זינבו בו לואב והירבונן, אך חוסר המזל הכה בו והוא שבר את מוט ההגה ונאלץ לפרוש מהיום הראשון ולחזור למחרת תחת חוקי ראלי2. לואב תפס את ההובלה כמעט מיד ושמר עליה עד לסיום, כשהירבונן מזנב בו אך לא יכול לעקוף עקב הוראות קבוצתיות. סולברג, שניצח במספר סטייג'ים עם חזרתו ביום השני, החל לטפס מקומות, בעוד חברו החדש (והזמני) לקבוצה שומר על המקום השלישי מאחורי צמד הסיטרואנים. אך בואו של הפאואר סטייג' המסיים הכיל בשורות מעורבות עבור קבוצת פורד: בעוד סולברג מנצח את הסטייג' ואוסף 3 נקודות בונוס, סורדו לא מצליח לסיים אותו לאחר שקרע את רצועת האלטרנטור שלו ומכוניתו שבקה חיים.
דירוג ראלי ארגנטינה:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 5:34:38.8 (25 נק')
2. מיקו הירבונן (סיטרואן) – +15.2 (20 נק')
3. מאדס אוסטברג (פיאסטה פרטית) – 3:10.4+ (15 נק')
4. מרטין פרוקופ (פיאסטה פרטית) – 9:45.3+ (12 נק')
5. טיירי נאוביל (סיטרואן ג'וניור) – +11:17.6 (10 נק')
6. פטר סולברג (פורד) – 12:02.2+ (11 נק')
7. סבסטיאן אוגייר (פאביה אס2000) – 12:25.3+ (6 נק')
8. יבגני נוביקוב (M-ספורט פורד) – 21:10.2+ (4 נק')
דירוג נהגים אחרי 5 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 91 נק'
2. פטר סולברג (פורד) – 73 נק'
3. מיקו הירבונן (סיטרואן) – 70 נק'
4. מאדס אוסטברג (פיאסטה פרטית) – 68 נק'
5. יבגני נוביקוב (M-ספורט פורד) – 43 נק'
6. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 28 נק'
7. מרטין פרוקופ (פיאסטה פרטית) – 26 נק'
8. נאסר אל-עטייה (קאטאר סיטרואן) – 23 נק'
דירוג קבוצות אחרי 5 מרוצים:
1. סיטרואן – 151 נק'
2. פורד – 106 נק'
3. M-ספורט פורד – 81 נק'
4. קאטאר סיטרואן – 37 נק'