כמו בדור הקודם, דגמי הסדאן (4 דלתות) וההאצ'בק (5 דלתות) שנוחתים בארץ במקביל הינם מאוד שונים. שני הדגמים יוצעו עם חטיבת הכוח המוכרת (1.8 ליטר, 142 כ"ס) ותיבה אוטומטית עם 5 הילוכים. מבחינת ביצועים, שתי המכוניות דומות לעבר עם 201 קמ"ש והאצה של 10.7 שניות ל-100 קמ"ש בסדאן ו-210 קמ"ש ו-10.9 שניות למחומשת הדלתות. הונדה סיוויק האצ'בק תוצע גם עם תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים (9 שניות למאה קמ"ש).

מחירי הדגמים החדשים לא השתנו מהותית מאלה של הגרסאות המוכרות, ואף ירדו במעט, למרות השיפור המהותי באבזור. וכך סיוויק סדאן תעלה 139,000 שקלים (מחיר גרסת האקזקיוטיב יעודכן בהמשך), גרסת החמש דלתות תעלה 135,000 שקלים (או 145,000 שקלים לספורט). גרסת החמש דלתות הידנית תעלה 126,000 שקלים. היבואן מתכוון הפעם לשים דגש על גרסת החמש דלתות שהפכה תחרותית יותר.