ולאן תתפתח הסדרה כולה?
"אנחנו מתכננים להוסיף עוד שלושה דגמי DS במהירות. אחד מהם יתאים יותר לשוק הסיני והשניים האחרים גם לאירופה. בכל מקרה זו לא תהיה המטרופוליס התצוגתית שהראינו בעבר. נעשה משהו יותר הגיוני וקומפקטי שמתאים בעיקר לשוק הסיני. זו תהיה סדאן אבל אחרת. המכונית הזו צריכה להתאים לעתיד והמטרופוליס מבחינתנו כבר ישנה. בכל מקרה המכונית הזו עשויה לתפוס את מקום ה-C6 באירופה. יהיה לנו גם רכב פנאי-שטח, כי חשוב שיהיה לך רכב כזה באירופה ובסין. ותהיה גם סדאן נוספת. קטנה יותר".
הופתעתם מקבלת הפנים ל-DS?
"במקרה של ה-DS3 לא הופתענו. ידענו שזה יעבוד. ידענו ששוק הקטנות באירופה דינאמי ושאנשים רוצים מכוניות קטנות אבל יפות וחזקות ועם פרטים ייחודיים. עבדנו הרבה על זהות המותג וחוסנו ולכן זה עובד. כי בסופו של דבר לא מספיק עיצוב טוב צריך גם סיפור טוב כדי שזה יצליח. וה-DS עובד גם כי זה לא מזויף. צריך לזכור שסיטרואן עשתה מכוניות יוקרה בעבר ועם ה-DS המקורית היא הובילה את שוק היוקרה בצרפת".
ומה תעשו אחרי ה-DS?
"אחרי שנסיים את השקת ה-DS צריך יהיה לחזק את קו ה-C. צריך ליצור יותר שינוי לעומת משפחת ה-DS ועל זה אנחנו עובדים כרגע. אנחנו צריכים להמציא מחדש סיטרואן יש לנו רוח חדשה וזו תקופה מאוד מרגשת עבורנו".