"הסיד שינתה את התדמית של קיה אירופה", הוא אומר. "לפני 2007 נתפסנו כמותג זול מקוריאה עם טכנולוגיה בינונית והסיד שינתה זאת. את המכונית הקודמת ייצרנו בקצב של 100,000 לשנה ונעלה ל-125,000 בשנה במפעל בזלינה בסלובקיה. זה המפעל שמייצר גם את הספורטאז' והוונגה. את ה-5 דלתות נתחיל למכור במאי, את הסטיישן באוגוסט ובמרץ 2013 תצטרף להיצע הפרו-סיד".

מה עם גרסאות חזקות?
"אנחנו רוצים להפוך את המותג ליותר אמוציונאלי ודרך מהירה לעשות זאת היא לשים במכונית מנוע חזק בסגנון ה-GTI. גרסת קבריו על בסיס הפרו-סיד היא דרך שנייה וקופה עם הנעה אחורית או רודסטר קטנה היא עוד דרך. אז אנחנו בודקים הכל אבל לא נשקיע בפרויקטים ראוותניים שלא יביאו כסף. באופן כללי הייתי רוצה לראות גרסאות 'ביצועים' בסיד ובאופטימה ואז קופה כמו ה-GT התצוגתית או קבריו".
מה ההבדל בין הסיד ל-i30?
"הפלטפורמה זהה אבל יש לנו צוותי עיצוב שונים שיושבים במקומות שונים ולכן מביאים מראה אחר. יש לנו גם פרטים ייחודיים כמו תיבה כפולת מצמדים במנוע ה-1.6 ליטר 135 כ"ס. כיול המתלים קצת יותר ספורטיבי כדי ליצור תחושה מחוברת יותר".
מי המתחרים?
"זו מכונית C קלאסית אז אוריס, מגאן, 308, אסטרה ופוקוס הן המתחרות. אולי גם הגולף אבל היא בליגה משל עצמה".
עד כמה קרובה הסיד לפורטה הבאה?
מה אומרת הטראקסטר שהבאתם לכאן?
"זה כמובן רמז על הכיוון של מחליפת הסול אם כי ברור שהקצנו אותו. רצינו להראות את הפילוסופיה שלנו. בארצות-הברית קיה סול נמכרת היטב. שם היא ממש שחקנית. אצלנו באירופה היא מכונית נישה כי לאותו פלח אנחנו מוכרים יותר את הוונגה והריו".