איטלדיזיין משתמשים בהרבה אלומיניום, סיבי פחם וזכוכית כדי ליצור עיצוב שהוא חדשני ואגרסיבי. קווי החלונות הנמוכים אמורים לייצר תחושת מרווח ואווריריות גם לנוסעים מאחור – באופן שלא מוכר בז'אנר. לתחושה האוורירית אמורים לתרום גם החלקים השקופים מתחת לקו המותניים. אלו מהווים חלק בתי נפרד מהמבנה ואמורים לעזור לנהג בתמרונים צפופים בעיר (כמו באיטלדיזיין סטרקטורה, מכונית קונספט עירונית מחרידה מסוף שנות התשעים). הכניסה למושבים אחוריים אמורה להיות קלה מאוד, נוכח המפתן המכובד שמותירות דלתות כנפי השחף.
עוד בולטים מבחוץ הם גופי התאורה. אלו שני פסים באורך 260 ס"מ המתחילים בקדמת הרכב וממשיכים עד לדלתות, המכילים בתוכם את כל מרכיבי התאורה ובעלי משקל עיצובי משמעותי. זהו טיפול יוצא דופן באלמנטים הללו ומסוג הדברים שיחלחלו אל ייצור סדרתי.

מתחת לכל אלו שוכב מנוע V6 מוגדש עם 360 כ"ס וכ-60 קג"מ. אלו מתוגברים גם במנוע חשמלי ותיבה בעלת שמונה יחסי העברה בשביל להזיז את ה-GT המפוארת הזה ל-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות בדרך ל-275 קמ"ש.
