הזואי היא סופרמיני חשמלית המונעת על-ידי מנוע חשמלי בעל הספק של 88 כ"ס ומומנט העומד על 22.4 קג"מ. המהירות המירבית עומדת על 135 קמ"ש – מוגבלת כמו בפלואנס החשמלית. טווח הנסיעה המוצהר עומד על 210 ק"מ, אך יכול לרדת גם ל-150 ק"מ במזג אוויר חורפי ואפילו ל-100 ק"מ במזג אוויר קר ממש, בגלל שהרבה מהחשמל "מתבזבז" על חימום פנים הרכב. את מערך סוללות הליתיום-יון ניתן להטעין עם מטען בשם קמיליון (Chameleon – זיקית), פטנט רשום של רנו, שמסוגל לעבוד טווח רחב של הספקים חשמליים, מ-3,000 וואט בשקע חד-פאזי ועד 43 קילוואט בעמדת טעינה תלת-פאזית. אורך הטעינה עומד על בין חצי שעה במטען עם הספק חשמלי גבוה (43 קילוואט) ל-9 שעות במטען עם הספק חשמלי נמוך (3 קילוואט, או 3,000 ואט, דומה להספק של מזגן ביתי גדול). היתרון בטעינה בהספקים ביתיים היא הארכת חיי הסוללה והסיוע בהקלה העומס על רשת החשמל. בנוסף, אנרגית הבלמים "ממוחזרת" וחוזרת לסוללות, כאשר בלמי הדיסק הרגילים והבזבזניים מופעלים רק במקרים חריגים, למשל אם ממש בא לכם לעצור עכשיו.
המחירים שפורסמו עומדים על 15,700 יורו בצרפת, לאחר הנחה של 5,000 יורו במסים (הנחה דומה לזו שמקבלים הפלואנס והקנגו החשמליים), כלומר, 78,500 שקלים. בבריטניה עומד המחיר על 13,650 ליש"ט (81,500 שקלים) לאחר הנחת מסים. במדינות אירופה בהן לא מתקבלת הנחת מס על מכוניות חשמליות, למשל שוויץ, יעמוד מחיר הזואי על כ-18,900 יורו, או 94,500 שקלים, אך כמובן שמחיר זה צפוי להשתנות ממדינה למדינה. למחירים אלה צריך להוסיף את מחיר הסוללות וחבילת הטעינה. בצרפת למשל, המחיר לזואי זהה לזה של הפלואנס .Z.E ועומד על עלות חודשית של 79 יורו ל-3 שנים עבור חבילה של 12,500 ק"מ בשנה.
רנו זואי צפויה להגיע לישראל בתחילת שנת 2013 כחלק מהתוכנית העתידית של חברת בטר פלייס, ולהוות אלטרנטיבה זולה ועירונית לפלואנס .Z.E.