לא קשה להעריך שהחדשה העיקרית מבחינת המותג תהיה חזרת סיטרואן C1 בשבועות הקרובים. מדובר בגרסה מחודשת למכונית שתהיה מעט פחות מצוידת מאחותה לבית פיג'ו (ללא פנסי ערפל ושמשות כהות מאחור) ותעלה מעט פחות. זה אומר מחיר נמוך במעט מ-70,000 שקלים לגרסה הידנית (וקצת פחות מ-75,000 שקלים לרובוטית).

התפתחות מעניינת נוספת צפויה להיות בתחום הסמי-יוקרתי – גרסאות ה-DS (עליהן נספר בכתבה נפרדת) ועשויה להיות גם בתחום החשמלי עם תחילת שיווק ה-C-זירו. כמו שסיפרנו ובדומה לפיג'ו איון הכוונה היא לפצל בין מחיר המצבר (תשלומים חודשיים של 1,100 שקלים) לזה של המכונית (כ-100,000 שקלים).
גדולה לסוחר
חידושים מעניינים יהיו בתחום המסחרי עם הגדלת מבחר מהותית בגזרת הברלינגו (כל החידושים יגיעו כמובן גם במדי הפרטנר של פיג'ו). כמו שסיפרנו בעבר את מקום הברלינגו פירסט הוותיק תתפוס גרסת 75 כ"ס של הברלינגו החדש. לצידן יחל שיווק גרסה מוארכת משמעותית של הברלינגו עם מנוע ה-1.6 ליטר 92 כ"ס ואפשרות לשישה מושבים. מדובר בגרסה מסחרית שמגיעה עם שלושה מושבים בשורה הקדמית כששורת המושבים השנייה מורכבת בארץ כאופציה. בלובנסקי בודקים כעת אפשרות להציע גרסה עם זוג מושבים נוסף בשורה שלישית (כלומר שמונה מקומות). כרגע מחיר הגרסה עם ששה מושבים מתחיל ב-135,000 שקלים (או 125,000 עם שלושה מושבים בלבד).
