אבל ב-UMI אופטימיים לגבי הצלחתם ב-2012 בשוק הישראלי. ב-2011 הם חגגו שנת שיא עבורם כיבואן מאז הוקמה החברה עם יותר מ-18,000 מכוניות. כרגיל עיקר הדגש במכירות ייפול על שברולט אשר התחזקה מאוד ב-2011 והינה שופעת חידושים לקראת 2012. לאחרונה השיקה שברולט את הקרוז 1.4 טורבו שעשויה לתפוס בהמשך הדרך את מקום גרסת ה-1.8 ליטר. ב-UMI מצפים למכירות של 800-1,000 לשנה מגרסה זו. מספרים גדולים אף יותר תביא הקפטיבה ספורט אשר מושקת אף היא ותצא להתחרות בכלי הפנאי הקוריאנים. תוך זמן קצר יושק שברולט אורלנדו – המיניוואן הקומפקטי של המותג. במחצית השנייה של השנה יצאו לדרך הקרוז 5 דלתות, המאליבו החדשה וגם הוולט המדוברת. אם לא די בכך הרי שגם במותגים האחרים של UMI צפויים חדשות. קאדילק צפויה להתחיל השנה בשיווק ה-ATS הקטנה שתכלול גם מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 270 כ"ס, ביואיק תשיק את הריגל ואיסוזו צפויה להציג סוף סוף את ה-D מקס החדש.
גם ב-UMI מעריכים ששוק הרכב ירד
אנשי UMI מצפים למכירות של 200,000 מכוניות השנה בישראל. אבל התקוות שלהם ממותגי ג'נרל מוטורס גדולותאבל ב-UMI אופטימיים לגבי הצלחתם ב-2012 בשוק הישראלי. ב-2011 הם חגגו שנת שיא עבורם כיבואן מאז הוקמה החברה עם יותר מ-18,000 מכוניות. כרגיל עיקר הדגש במכירות ייפול על שברולט אשר התחזקה מאוד ב-2011 והינה שופעת חידושים לקראת 2012. לאחרונה השיקה שברולט את הקרוז 1.4 טורבו שעשויה לתפוס בהמשך הדרך את מקום גרסת ה-1.8 ליטר. ב-UMI מצפים למכירות של 800-1,000 לשנה מגרסה זו. מספרים גדולים אף יותר תביא הקפטיבה ספורט אשר מושקת אף היא ותצא להתחרות בכלי הפנאי הקוריאנים. תוך זמן קצר יושק שברולט אורלנדו – המיניוואן הקומפקטי של המותג. במחצית השנייה של השנה יצאו לדרך הקרוז 5 דלתות, המאליבו החדשה וגם הוולט המדוברת. אם לא די בכך הרי שגם במותגים האחרים של UMI צפויים חדשות. קאדילק צפויה להתחיל השנה בשיווק ה-ATS הקטנה שתכלול גם מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 270 כ"ס, ביואיק תשיק את הריגל ואיסוזו צפויה להציג סוף סוף את ה-D מקס החדש.