את יצירתו האחרונה – האגרה, כבר סקרנו בכמה הזדמנויות בעבר. לבעלי זיכרון חלש רק נזכיר כמה עובדות ממוספרות: מנוע V8 טווין טורבו מרכזי המייצר 1,115 כ"ס בגרסת ה-R (ו-940 כ"ס בגרסה הסטנדרטית, אבל אל תהיו קטנוניים), שמועברים דרך תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים לגלגלים האחוריים! אותה תיבה צריכה להסתדר עם יותר מ-122 קג"מ שמנפק המנוע (112 קג"מ בגרסה הסטנדרטית). המשקל היבש עומד על כ-1,330 ק"ג (1,435 ק"ג עם נוזלים). זה מספיק בכדי להביא את המפלצת מעמידה למאה קמ"ש תוך 2.9 שניות, ל-200 קמ"ש, היא צריכה עוד כ-5 שניות בלבד והיא תמשיך להאיץ עד לכ-390 קמ"ש מרביים.
קוניגסג אגרה R – הכי מהירה ל-300 וחזרה (וידאו)
יצרנית העל השוודית, קובעת עם האגרה R שיא גינס חדש: 21.19 שניות מ-0 ל-300 קמ"ש וחזרה למצב עמידהאת יצירתו האחרונה – האגרה, כבר סקרנו בכמה הזדמנויות בעבר. לבעלי זיכרון חלש רק נזכיר כמה עובדות ממוספרות: מנוע V8 טווין טורבו מרכזי המייצר 1,115 כ"ס בגרסת ה-R (ו-940 כ"ס בגרסה הסטנדרטית, אבל אל תהיו קטנוניים), שמועברים דרך תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים לגלגלים האחוריים! אותה תיבה צריכה להסתדר עם יותר מ-122 קג"מ שמנפק המנוע (112 קג"מ בגרסה הסטנדרטית). המשקל היבש עומד על כ-1,330 ק"ג (1,435 ק"ג עם נוזלים). זה מספיק בכדי להביא את המפלצת מעמידה למאה קמ"ש תוך 2.9 שניות, ל-200 קמ"ש, היא צריכה עוד כ-5 שניות בלבד והיא תמשיך להאיץ עד לכ-390 קמ"ש מרביים.