תיבת ה-TCT משודכת לגרסת ה-170 כ"ס של הג'ולייטה (מנוע 1.4 ליטר מוגדש), ומציגה ביצועים מרשימים למדי עם זינוק למאה ב-7.7 שניות (לעומת 7.8 בגרסה הידנית) ומהירות מרבית של 218 קמ"ש. מחירה יחל ב-170,000 שקל לגרסה שתכלול בקרת אקלים, מערכת שמע, חישוקים קלים ושמונה כריות אוויר. הג'ולייטה TCT תוצע בשתי רמות גימור נוספות, שיעלו 177,000 או 195,000 שקל לגרסה שתכלול גם עור וחלון גג פנורמי. בסמל"ת מאמינים שהגעת הגרסה הזו תשפר מהותית את מכירות הדגם בארץ, כאשר כבר בפעילות השיווק המוקדמת נרשמו כ-50 הזמנות.
אלפא רומיאו ג'ולייטה מקבלת תיבה רובוטית
תיבת ה-TCT כפולת המצמדים מגיעה למשפחתית הקומפקטית האיטלקית בישראל, עם מחיר שמתחיל ב-170,000 שקלתיבת ה-TCT משודכת לגרסת ה-170 כ"ס של הג'ולייטה (מנוע 1.4 ליטר מוגדש), ומציגה ביצועים מרשימים למדי עם זינוק למאה ב-7.7 שניות (לעומת 7.8 בגרסה הידנית) ומהירות מרבית של 218 קמ"ש. מחירה יחל ב-170,000 שקל לגרסה שתכלול בקרת אקלים, מערכת שמע, חישוקים קלים ושמונה כריות אוויר. הג'ולייטה TCT תוצע בשתי רמות גימור נוספות, שיעלו 177,000 או 195,000 שקל לגרסה שתכלול גם עור וחלון גג פנורמי. בסמל"ת מאמינים שהגעת הגרסה הזו תשפר מהותית את מכירות הדגם בארץ, כאשר כבר בפעילות השיווק המוקדמת נרשמו כ-50 הזמנות.