לפני כשנתיים הקים ג'קסון מיזם בעיר הנמל מומבסה, השנייה בגודלה בקניה, בשם 'מוביוס מוטורס'. ג'קסון שילב קשרים וכוח אדם מהארגון בו הוא מועסק, גייס כספים מחברים ומהון עצמי ועובדים בשכר מקרב המקומיים, שלמדו את רזי הרתכות ושאר העבודות הנדרשות בכדי לייצר רכב בתנאים פרימיטיביים ודלי אמצעים. לפני כשנה קרם אב טיפוס ראשון פח ומנוע. השלדה היא 'מונוקוק' פשוט וגס, המרותך מצינורות 1.5-2.0 אינץ' ביד. המנוע הוא מתוצרת טויוטה בנפח ליטר – כמובן שאין תקציב לפיתוח מנוע עצמי – ועל כל מה שניתן לוותר, וויתרו. בין היתר אין מזגן, אין ריפודי פנים מפנקים, אין חלונות זכוכית (עשויים פלסטיק) ומעטפת המרכב עשויה לוחות אלומיניום שחוברו במסמרות וברגים. התכנון כלל מקום לחמישה מבוגרים (שבקנייתית המשמעות יכולה גם להיות 10-20 בפועל...), מקום למטען בתוך המכונית ומקום לקשירת מטען על הגג.
אפריקה: מכונית חדשה ב-3,500 יורו
עובד בריטי באחד מארגוני הסיוע באפריקה חולם לשים את האפריקאים על גלגלים ולהציע מכונית בסיסית ב-3,500 יורולפני כשנתיים הקים ג'קסון מיזם בעיר הנמל מומבסה, השנייה בגודלה בקניה, בשם 'מוביוס מוטורס'. ג'קסון שילב קשרים וכוח אדם מהארגון בו הוא מועסק, גייס כספים מחברים ומהון עצמי ועובדים בשכר מקרב המקומיים, שלמדו את רזי הרתכות ושאר העבודות הנדרשות בכדי לייצר רכב בתנאים פרימיטיביים ודלי אמצעים. לפני כשנה קרם אב טיפוס ראשון פח ומנוע. השלדה היא 'מונוקוק' פשוט וגס, המרותך מצינורות 1.5-2.0 אינץ' ביד. המנוע הוא מתוצרת טויוטה בנפח ליטר – כמובן שאין תקציב לפיתוח מנוע עצמי – ועל כל מה שניתן לוותר, וויתרו. בין היתר אין מזגן, אין ריפודי פנים מפנקים, אין חלונות זכוכית (עשויים פלסטיק) ומעטפת המרכב עשויה לוחות אלומיניום שחוברו במסמרות וברגים. התכנון כלל מקום לחמישה מבוגרים (שבקנייתית המשמעות יכולה גם להיות 10-20 בפועל...), מקום למטען בתוך המכונית ומקום לקשירת מטען על הגג.