המנועים החדשים עליהם עובדים ב-SAIC עבור MG, כוללים שני מנועי בנזין מוגדשים (ארבעה צילינדרים). אלו יציעו נפח של 2.0 או 2.4 ליטר, ומפותחים בשיתוף קונצרן ג'נרל מוטורס האמריקני, שותפו של SAIC בסין. בשנגחאי אוטומוטיב שוקלים בחיוב פיתוח גרסה סדרתית של מכונית התצוגה זירו (Zero), כרכב עירוני חשמלי. גם גרסת כלאיים של MG 6 נמצאת בתכנון, ותושק ככל הנראה יחד עם מתיחת פנים המתוכננת לדגם, לקראת סוף 2013.
הקרוסאובר המתוכנן ימוצב מול דגמים קומפקטיים דוגמת ניסאן קאשקאי, יונדאי ix35 וקיה ספורטאז', ויצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר עם תיבה רובוטית. גרסת דיזל אין בתכנון, מה שיפגע בסיכויי ההצלחה באירופה כשהדגם יושק בסביבות 2014.
שנה מאוחר יותר, תוצע מחליפה ל-MG 7, המבוססת עדיין על רובר 75 שהוצגה בשנת 1998. והרודסטר המובטחת? זו נמצאת אף היא בתכנון, עם הנעה אחורית כמובן, אבל אל תצפו למשהו סדרתי לפני 2016. ה-TF הנוכחית הוצגה (תחת השם MG F) עוד בשנת 1995, וצפויה בקרוב לרדת מפס הייצור. כרגע אין ב-SAIC פלטפורמה מתאימה למחליפה, ולא ברור האם בקונצרן החלו לעבוד על כזו. מה שברור – וכך גם לפי הצהרת SAIC – רודסטר ספורטיבית חשובה מאוד למורשת המותג. העיצוב והפיתוח יהיו בידי MG-אנגליה, כשבדומה לדגם הנוכחי, גם החדש יתבסס כנראה על פלטפורמת סופרמיני של MG. כרגע מדברים על מנוע טורבו-בנזין (2.0 ליטר) או טורבו-דיזל (1.9 ליטר), בשני המקרים עם תיבה רובוטית.