פתיחת האולם גם מלמדת על תנופת חידושים גדולה וחשובה במותג היוקרה האמריקני, שתכלול הגדלה משמעותית ביותר של מבחר הדגמים. למעשה, הגדילה כבר החלה כאשר במקביל לפתיחה החל שיווק ה-CTS קופה, במחיר תחרותי (380,000 שקלים) שהינו דומה לגרסת הסדאן 3.6 ליטר המקבילה. בנוסף, ב-UMI כבר החלו לשווק גרסה מעט פחות מצוידת של קאדילק SRX ועדיין מאוד עשירה במחיר של 330,000 שקלים (50,000 פחות מבעבר). בהמשך השנה צפוי חידוש יבוא ה-CTS-V האימתנית (אחרי שהמנוע יעבור את תקינת יורו 5) ותחילת יבוא ה-CTS-V קופה.
שנת 2010 הייתה שנה מצויינת לקאדילק עם 133 מסירות – עלייה של 43% ביחס לנתוני 2009. רב המכר הוא ה-SRX שבשלושה חודשי פעילות מצא יותר לקוחות מה-CTS הסאלונית. אבל זה אינו חריג, כך המצב גם באודי, לקסוס ואינפיניטי. שנת 2011, עם היצע משודרג וגרסת בסיס חדשה ל-SRX מסתמנת כשנה מוצלחת עוד יותר מקודמתה, אבל המהפכה האמיתית בקאדי' עתידה להגיע 2012. במהלך אותה שנה תגיע מכונית הדגל, מחליפת ה-STS שרמיזות אודותיה ראינו ב-XTS קונספט שהוצגה בתערוכת דטרויט 2010. בנוסף, תצטרף למשפחה מכונית קטנה יותר מה-CTS – שכנראה תכונה ATS ואשר עשוי להביא מכירות רבות למותג היוקרה. המכונית אמורה להתמודד מול סדרה 3 של ב.מ.וו ותוצע בגרסת קופה וסדאן. "אנחנו רואים את קאדילק כמותג שצומח ממאות בודדות לרבות בשנה הבאה, ועם מגוון שהופך אותה למותג מבוקש בהרבה". מסכמים אנשי UMI.