יונדאי ולוסטר מציעה עיצוב מרשים למדי וממדים קומפקטיים שממצבים אותה מול הונדה CR-Z ופולקסווגן שירוקו. אורכה עומד על 422 ס"מ (4 ס"מ פחות מהשירוקו, למשל), רוחבה על 179 ס"מ (2- ס"מ מהשירוקו) וגובהה על 140 (בדיוק כמו השירוקו). בסיס הגלגלים רושם 265 ס"מ שהם 7 ס"מ יותר מהשירוקו. לעת עתה יונדאי ולוסטר מוצעת עם מנוע אחד: 1.6 ליטר בנזין, הזרקה ישירה ותזמון שסתומים משתנה (GDI). מדובר במנוע חדש של הקונצרן אשר מספק 140 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-17 קג"מ ב-4,850 סל"ד. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים (גם כן עם שישה יחסים). אגב, זוהי פעם ראשונה בה היצרנית הקוריאנית מציעה תיבה כפולת מצמדים – תיבה אשר צפויה להגיע לדגמים נוספים של יונדאי וקיה בעתיד הקרוב.
יונדאי ולוסטר בדרך לישראל
הוולוסטר, מכונית הקופה של יונדאי, תגיע לארץ תוך מספר חודשים. המטרה: קידום התדמית. המחיר: אזור ה-140,000 שקליונדאי ולוסטר מציעה עיצוב מרשים למדי וממדים קומפקטיים שממצבים אותה מול הונדה CR-Z ופולקסווגן שירוקו. אורכה עומד על 422 ס"מ (4 ס"מ פחות מהשירוקו, למשל), רוחבה על 179 ס"מ (2- ס"מ מהשירוקו) וגובהה על 140 (בדיוק כמו השירוקו). בסיס הגלגלים רושם 265 ס"מ שהם 7 ס"מ יותר מהשירוקו. לעת עתה יונדאי ולוסטר מוצעת עם מנוע אחד: 1.6 ליטר בנזין, הזרקה ישירה ותזמון שסתומים משתנה (GDI). מדובר במנוע חדש של הקונצרן אשר מספק 140 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-17 קג"מ ב-4,850 סל"ד. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים (גם כן עם שישה יחסים). אגב, זוהי פעם ראשונה בה היצרנית הקוריאנית מציעה תיבה כפולת מצמדים – תיבה אשר צפויה להגיע לדגמים נוספים של יונדאי וקיה בעתיד הקרוב.