מתחרות עיקריות: פולקסווגן שירוקו, 500 אבארט, אלפא רומיאו מיטו.
כדאי לדעת עליה: ה-CR-Z מהווה את הסנונית הראשונה (בייצור המוני לפחות) של מכוניות היברידיות שפונות לנהג ולהנאה מנהיגה. הונדה גם מבטיחה טווח של 20 ק"מ לליטר בשיוט – יחד עם ביצועים ספורטיביים.
כל מה שטוב: ה-CR-Z בהחלט מרגישה ספורטיבית, עם הגה חד ומהיר, גיר מצוין והתנהגות כביש מהנה עם נטייה קלה להיגוי ייתר. צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכה.
כל מה שרע: המנוע, הגם שמציע תצרוכת דלק טובה למדי, אינו מספיק ספורטיבי באופיו ובביצועיו. המרווח מאחור (מטבע הדברים) צפוף מאוד.
מה מקבלים: מרכב קופה מעוצב היטב ונראה נפלא. מנוע 1.5 ליטר בנזין המשלב מנוע חשמלי (יחידת הנעה של האינסייט), תיבת שישה הילוכים ידנית ושלוש אפשרויות לניהול מערכות הנהיגה (נורמלי, אקונומי וספורט).