מבחינת מכירות, ק.ט.מ נמצאת במקום השני אחרי קאוואסאקי (255 יח' שנמכרו ב-2010), אבל אם מסתכלים על שוק האנדורו בלבד ק.ט.מ נמצאת בראש ובאופן מרשים. שוק אופנועי האנדורו הישראלי רשם שיא ב-2010 כשחצה את רף 300 הכלים. זוהי הנישה היחידה בשוק האופנועים המקומי שרשמה גידול ונישה בה ק.ט.מ מתמחה. ורק כדי לסבר את האוזן, בשוק אופנועי האנדורו העולמי נתח השוק של ק.ט.מ הוא כ-45% מסך המכירות; בארץ נתח השוק של היצרנית בשוק האנדרו עומד על כ-63%.
מה מתחדש לשנת 2011?
במסגרת מסיבת העיתונאים הציגה היבואנית אופנוע חדש בארץ וטרקטורן ששיווקו החל לאחרונה. הראשון הוא ק.ט.מ RC8R – סופרבייק בנפח 1,198 סמ"ק שלו 175 כ"ס ו-185 ק"ג במחיר של 162,000 שקלים. השני הוא פולריס ספורטסמן 850 – טרקטורון הפנאי הגדול שמצויד במילה האחרונה: מערכת בקרת ירידה (ADC), כידון חשמלי (EPS), בולם זעזועים נוסף מתחת למושב הנוסע ועוד.
חידושים נוספים שצפויים השנה הם: גרסת דאקאר של האדוונצ'ר 990 שיגיע בצביעה ייחודית במחיר של 149,000 שקלים (אפריל); דיוק 125 המיועד לבעלי רישיון נהיגה A2 במחיר משוער של 35,000 שקלים (אפריל) ו-350EXC-F – ספינת הדגל של ק.ט.מ. לקטגוריית האנדורו.
בנוסף מעדכנת היבואנית את מחירי חלק מדגמי ק.ט.מ, למשל: 690 אנדורו R הוזל ב-7% (כ-79,000 שקלים), 690SMC הוזל ב-10% (כ-77,000 שקלים), דיוק 690 הוזל ב-15% (כ-75,000 שקלים) והסופר דיוק 990 הוזל ב-22% (כ-116,000 שקלים). גם הטרקטורון של היצרנית, ה-525XC, הוזל ב-22% ל-77,000 שקלים.