בתום בתלבטות ארוכה, החליטו בדלק מוטורס להביא לארץ את הגרסה הזו במקום גרסת הטיטניום 2.3 ששווקה עד כה. המחיר נותר דומה, 184,000 שקל, וכך גם האבזור העשיר (הטיטניום היא הגרסה המאובזרת ביותר של המונדיאו). מה שאינו דומה הם הביצועים: עם 240 כ"ס לעומת 161 כ"ס בגרסה הישנה ומומנט של 30.6 קג"מ לעומת 21.2, הדגם החדש מהיר בהרבה. האצה ל-100 קמ"ש תארך 7.5 שניות בלבד לעומת 10.5 בגרסת הטרנד, והמהירות המרבית עומדת על 246 קמ"ש לעומת 207. גרסת הטרנד הבסיסית תמשיך להימכר עם מנוע ה-2.3 המוכר וללא שינוי במחיר (157,500 שקל).
פורד מונדיאו עם מנוע אקובוסט גם בישראל
המשפחתית הגדולה של פורד זוכה גם בישראל למנוע האקובוסט החדש, שיוצע ברמות הגימור הגבוהות ועם 240 כ"סבתום בתלבטות ארוכה, החליטו בדלק מוטורס להביא לארץ את הגרסה הזו במקום גרסת הטיטניום 2.3 ששווקה עד כה. המחיר נותר דומה, 184,000 שקל, וכך גם האבזור העשיר (הטיטניום היא הגרסה המאובזרת ביותר של המונדיאו). מה שאינו דומה הם הביצועים: עם 240 כ"ס לעומת 161 כ"ס בגרסה הישנה ומומנט של 30.6 קג"מ לעומת 21.2, הדגם החדש מהיר בהרבה. האצה ל-100 קמ"ש תארך 7.5 שניות בלבד לעומת 10.5 בגרסת הטרנד, והמהירות המרבית עומדת על 246 קמ"ש לעומת 207. גרסת הטרנד הבסיסית תמשיך להימכר עם מנוע ה-2.3 המוכר וללא שינוי במחיר (157,500 שקל).