אז הקלות אין, אבל ההייבריד4 מביאה לפחות הנעה כפולה, שלא הייתה קיימת עד עתה ב-3008. זאת, מכיוון שהמנוע החשמלי מניע את הגלגלים האחוריים. באופן מעניין, אין קשר מכאני בין הסרנים, וההנעה האחורית החשמלית מופעלת באופן אלקטרוני. בכל מקרה בלובינסקי מתכוונים להשתמש במכונית לטובת קידום תדמית ומאמינים שבזכות החסכון בדלק (שאמור להיות יוצא דופן) והדימוי ה"ירוק", יהיה למכונית ביקוש מסוים.
מכונית הכלאיים הראשונה של פיג'ו בדרך
חברת לובינסקי נערכת לתחילת שיווק פיג'ו 3008 הייבריד4, מכונית הכלאיים הראשונה בתולדות המותג הצרפתיאז הקלות אין, אבל ההייבריד4 מביאה לפחות הנעה כפולה, שלא הייתה קיימת עד עתה ב-3008. זאת, מכיוון שהמנוע החשמלי מניע את הגלגלים האחוריים. באופן מעניין, אין קשר מכאני בין הסרנים, וההנעה האחורית החשמלית מופעלת באופן אלקטרוני. בכל מקרה בלובינסקי מתכוונים להשתמש במכונית לטובת קידום תדמית ומאמינים שבזכות החסכון בדלק (שאמור להיות יוצא דופן) והדימוי ה"ירוק", יהיה למכונית ביקוש מסוים.