בניגוד לחששות שלנו (ועם רישום מאד לא מעודכן באתר הדאקאר), הצוות הישראלי דווקא זינק לסטייג' השישי אחרי שאת היום הקודם סים במקום ה-105, לפחות על פי סדר הזינוק שנקבע להם. כאמור, אתר הדאקאר 0 שהוא מאד לא ידידותי לשימוש השנה, אגב – כלל אינו מעודכן, ובדף המתחרה של הצוות כלל אין לשניים דירוג לסטייג' החמישי למרות שהם בעליל סיימו אותו והשתתפו בסטייג' השישי. נו, שיהיה. על כל פנים, במחצית הראשונה של היום דווקא הצטיין הדזרט-ווריור מס' 373 למרות שהצוות זינק בין האחרונים, והשניים דורגו במקום ה-37 המאד-מכובד על פי זמן-הביניים באמצע הדרך – אבל אז הם שוב נעלמו מדפי התוצאות, ונכון לעכשיו הם לא ברשימת המסיימים (שכוללת רק 49 צוותי מכוניות מתוך ה-118 שהיו אמורים לזנק).
רוכבי האופנועים סיפקו לנו קטעי רכיבה מרהיבים מצוותי הטלביזיה שעל מסוקי הצילום, והיום הסתיים עם מנצח חדש: הלדר רודריגז, רוכב ימאהה, אשר הקדים את אנשי KTM דספרה (שסבל מבעיה מכנית באופנוע בגללה יוחלף מנועו היום, יום המנוחה) וקומה. מנצח היום הקודם, פאולו גונסלווס, המחיש את הביטוי "מאיגרא רמה" כאשר אופנועו ספג תקלה מכנית והוא נאלץ להמשיך בקצב צב. לסיום הוא הגיע אחרי שבילה 13 שעות ארוכות בסטייג', במקום ה-115, ובזאת תמו סיכוייו להשיג תוצאה טובה בראלי השנה אחרי שיום קודם היה מדורג במקום הרביעי המצטבר. ככה זה במירוצים ובמיוחד בדאקאר...
היום, כאמור, הוא יום מנוחה למתחרי הדאקאר.
דירוג מכוניות אחרי סטייג' 6
1. סיינז/קרוז (פולקסווגן)
2. אל-עטייה/גוטשאלק (פולקסווגן), 2:42+ ד'
3. פטרהנסל/קוטרה (ב.מ.וו), 14:51+ דקות
4. דה ויליירס/פון ציצוויץ (פולקסווגן), 31:09+ ד'
5. הולובצ'יץ'/פורטין (ב.מ.וו), 1.13:19+ ש'