המנוע בהספק של 600 ואט ממוקם במרכז השלדה (מעל לפדאלים) וניזון ממצבר ליתיום-אייון 10 אמפר/שעה המספיק לפעולה רציפה של שעה אחת לפחות – אם השימוש נעשה על טהרת החשמל בלבד. זמן הטעינה אורך כשלוש שעות. המצבר/סוללה מותקנים מאחורי הרוכב, מעל לגלגל האחורי, על מנשא מאסיבי. המנשא מיועד להוביל מטען במשקל של עד 45 ק"ג ועד 5 סוללות – מה שמגדיל את טווח הנסיעה על חשמל בלבד לכדי 5 שעות בהחלט מרשימות. באמצעות גיר עם 14 הילוכים המוחלפים כמו באופניים רגילים ניתן להשיג מהירות של עד 32 קמ"ש – על טהרת החשמל בלבד. לטענת האנברינק ניתן להשיג מהירויות גבוהות משמעותית אם מצרפים למאמץ את כוח הרגליים, עם שימוש נכון בבחירת ההילוך ובתזמון – עד 55 קמ"ש לפחות. האופניים שוקלים מקסימום 36 ק"ג – עם 5 סוללות על המנשא – בין היתר הודות לשימוש באלומיניום תעופתי ושימוש בקרבון, למשל בכידון, מוט המושב ועוד. הבלמים כוללים דיסק קדמי ואחורי המופעלים הידראולית. צמיגי הבלון הם במידה 20x8 אינץ' והנם ללא פנימית.
האנברינק אכן מייעד את אופניו כחלופה לכלי תחבורה – אוטו, טנדר, טרקטורון וכו' – איתו ניתן להתנייד כמעט לכל מקום, לבצע קניות במכולת, לקפוץ לעבודה דרך הפקקים ובסופי השבוע לנוע בשטח קשה וקיצוני, כמו עם אופני הרים שנועדו לפנאי בלבד. בשלב זה נמצאת החברה הצעירה בחיפוש אחר סוכנים כמו גם שיטות ייצור המוניות יותר. המייסד מבטיח ליין דגמים מורחב ותחילת שיווק כבר בתחילת השנה הבאה.