לאטוולה תפס את ההובלה לאורך היום הראשון, אך תקר בצמיג בסוף היום הראשון הפיל אותו דקה לאחור וחיסל את סיכוייו לניצחון. משם תפס סבסטיאן לואב את ההובלה, כשפטר סולברג צמוד מאחוריו. סולברג דווקא לא היה מרוצה ממיקומו, וטען שאלמלא סבל מבעיות בהעברת ההילוכים, היה מוביל את הראלי בנוחות אל תוך היום השני.
תחילת היום השני עמדה בסימן אכזבה עבור אוגייר הצעיר, שהחליק, התהפך ויצא מהתחרות על המקום השני. סולברג תפס את ההובלה אך מיד איבד אותה ללואב, כאשר בין השניים מפרידות שניות ספורות לאורך כל היום, על אף מספר ספינים מצד שניהם. הכל נגמר ביום השלישי, כשלואב הכניס לטורבו, שאב את הסטייג'ים והגדיל את הפער באופן עקבי עד לניצחון הבלתי נמנע – וה-62 במספר.
פטר סיים שני, אך זה לא הספיק לו בשביל להשיג את המקום השני גם באליפות – לאטוולה שמר על עקביות לאורך הראלי וסיים שלישי במרוץ, מצליח לחטוף את גביע הכסף ברגע האחרון. לפטר נשאר המקום השלישי, ורק אוגייר נותר להכות על חטאו מחוץ לפודיום העונתי. דני סורדו סיים את העונה במקום החמישי, בעוד מיקו הירבונן, שהיה בשנים האחרונות יריבו הגדול של לואב, מסיים בקול ענות חלושה במקום השישי הכללי.
נתראה בעונה הבאה!
דירוג ראלי בריטניה:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 3:14:54.0 (25 נק')
2. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – +19.1 (18 נק')
3. יארי-מאטי לאטוולה (פורד)– 1:35.3+ (15 נק')
4. מיקו הירבונן (פורד) – 1:53.3+ (12 נק')
5. דני סורדו (סיטרואן-ג'וניור) – 2:12.2+ (10 נק')
6. הנינג סולברג (סטובארט-פורד) – 6:26.5+ (8 נק')
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 8:37.8+ (6 נק')
8. קימי רייקונן (סיטרואן-ג'וניור) – +10:27.9 (4 נק')
דירוג נהגים סופי:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 276 נק'
2. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 171 נק'
3. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – 169 נק'
4. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן-ג'וניור) – 167 נק'
5. דני סורדו (סיטרואן) – 150 נק'
6. מיקו הירבונן (פורד) – 126 נק'
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 74 נק'
8. הנינג סולברג (סטובארט-פורד) – 45 נק'
9. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 36 נק'
10. קימי רייקונן (סיטרואן-ג'וניור) – 25 נק'
דירוג קבוצות סופי:
1. סיטרואן – 456 נק'
2. פורד – 337 נק'
3. סיטרואן-ג'וניור – 217 נק'
4. סטובארט-פורד – 176 נק'
5. מונצ'י-פורד – 58 נק'