אחד השינויים הבולטים לעומת סוזוקי סוויפט היוצאת, הוא החלפת יחידת הכוח במנוע קטן וחלש יותר, שמבוסס למעשה על זה שמוצע בסוזוקי ספלאש. המנוע החדש, בנפח 1.2 ליטר, מייצר 94 כ"ס לעומת 102 כ"ס בדגם היוצא, ו-12 קג"מ לעומת 13.5 קג"מ במנוע ה-1.5 ליטר בעבר. זה בוודאי לא יוסיף לביצועים, שעומדים על 160 קמ"ש ו-13.5 שניות למאה, לעומת 180 קמ"ש ו-11.7 שניות בסוזוקי סוויפט היוצאת. כלומר יש סיכוי סביר שהקטנה הטמפרמנטית של סוזוקי, תרגיש פחות זריזה מבעבר באופן משמעותי. מאידך, השינוי אמור לשפר מהותית את תצרוכת הדלק. היבואנית מאמינה שזה ישפר את מעמדה של הסוויפט מבחינת המיסוי הירוק, ויסייע בתמחור.
הבשורות הטובות הן שהסוויפט, שתגיע בשתי רמות גימור, תהיה מצוידת יותר משמעותית מקודמתה. המחירים לא צפויים להשתנות מהותית, והציפייה של היבואנית היא לשמור על הכמויות הגדולות שאפיינו את הדגם היוצא.