אז כפי שכבר הבנתם, הדיזיר היא ספורטיבית דו-מושבית – חשמלית כמובן – נמוכה (116 ס"מ) ורחבה (196 ס"מ) שבהחלט יכולה לחנות לצד מיטב האקזוטיקה המוכרת. אבל, התצורה החושנית-קרבית משמשת כאן לא להצגת טכנולוגיה ירוקה מהפכנית או כיוון קרבי וחדש עבור רנו. מדובר בהצהרת כוונות ראשונה של מעצב הבית החדש ברנו – לורנס ואן דן-אקר ההולנדי, אקס-מאזדה – כאשר בקונספט האקזוטי הדו-מושבי מתחבאים אלמנטים עיצוביים שיהוו את הפרצוף העתידי של רנו.
רנו דזיר: פרצוף רנו החדש (וידאו)
באמצעות מכונית תצוגה מרהיבה מגלה מעצב הבית החדש ברנו את הפנים העתידיות של המותג הצרפתיאז כפי שכבר הבנתם, הדיזיר היא ספורטיבית דו-מושבית – חשמלית כמובן – נמוכה (116 ס"מ) ורחבה (196 ס"מ) שבהחלט יכולה לחנות לצד מיטב האקזוטיקה המוכרת. אבל, התצורה החושנית-קרבית משמשת כאן לא להצגת טכנולוגיה ירוקה מהפכנית או כיוון קרבי וחדש עבור רנו. מדובר בהצהרת כוונות ראשונה של מעצב הבית החדש ברנו – לורנס ואן דן-אקר ההולנדי, אקס-מאזדה – כאשר בקונספט האקזוטי הדו-מושבי מתחבאים אלמנטים עיצוביים שיהוו את הפרצוף העתידי של רנו.