ה-PCX הוצג בתערוכת מילאנו האחרונה ובולט במיוחד בעיצוב המודרני ונקי עם שדרה מרכזית גבוהה ומשקף קדמי המעניקים תחושה אופנועית משהו, גם בזכות חישוקי ה-14' הגדולים. מתחת לפלסטיק ישנו מנוע 4 פעימות מוזרק ומקורר נוזל המשודך למערכת "עצור וסע" המדוממת את המנוע לאחר 3 שניות בסל"ד סרק ומשיבה אותו לפעולה עם סיבוב המצערת. בהונדה טוענים לצריכת דלק מרשימה שעומדת על 46 ק"מ לליטר. עוד בתפריט של ה-PCX: מערכת בלימה משולבת (אך רק בלם תוף מאחור).
מחירו של ה-PCX עומד על 20 אלף ₪, זול יחסית לקטנועי 125 סמ"ק יפניים בכלל ושל הונדה בפרט, אך עדין יקר משמעותית מקטנועי 125 טאיוונים. המחיר הזול מתאפשר בין היתר בזכות ייצורו של ה-PCX במפעל הונדה בתאילנד.