ואז הגיעה נקודת המפנה. אוגייר חטף תקר ונפל כ-3 דקות ואל המקום החמישי. לואב ניצל זאת היטב, תפס קצב וסיים את היום השני במקום הראשון, כ-16 שניות לפני כולם. לאחר ביטול שני הסטייג'ים הראשונים ביום השלישי עקב הצפות מגשמי-לילה, החליק הירבונן בתחילת היום ואיבד כ-40 שניות עקב פגיעה בגלגל. סטייג' מאוחר יותר החליק גם סורדו ויצא מהתחרות, ולקראת שני הסטייג'ים האחרונים החליטו סולברג והירבונן, כל אחד בנפרד, להאט את הקצב בכדי לשמור על מקומם ולהמנע מהפתעות. כך הסתיים הראלי עם לואב במקום הראשון, סולברג שני והירבונן שלישי. אוגייר, אשר הוביל לאורך מרבית הראלי, סיים רק במקום הרביעי כשמאחוריו קימי רייקונן, בתוצאה הטובה ביותר שלו עד כה.
הראלי הבא יחל ב-7 במאי, בניו-זילנד.
דירוג ראלי טורקיה:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 3:01:38.7 (25 נק')
2. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – +54.5 (18 נק')
3. מיקו הירבונן (פורד) – 1:43.4+ (15 נק')
4. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן-ג'וניור) – 3:46.0+ (12 נק')
5. קימי רייקונן (סיטרואן ג'וניור)– +6:44.3 (10 נק')
6. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 7:56.7+ (8 נק')
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 8:29.8+ (6 נק')
8. יארי-מאטי לאטוולה (פורד)– +19:44.2 (4 נק')
דירוג נהגים אחרי 4 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 93 נק'
2. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – 53 נק'
3. מיקו הירבונן (פורד) – 52 נק'
4. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 47 נק'
5. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן-ג'וניור) – 45 נק'
6. דני סורדו (סיטרואן) – 24 נק'
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 22 נק'
8. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 20 נק'
9. הנינג סולברג (סטובארט-פורד) – 18 נק'
10. קימי רייקונן (סיטרואן-ג'וניור) – 14 נק'
דירוג קבוצות אחרי 4 מרוצים:
1. סיטרואן – 126 נק'
2. פורד – 111 נק'
3. סיטרואן-ג'וניור – 75 נק'
4. סטובארט-פורד – 56 נק'
5. מונצ'י-פורד – 26 נק'