אפשר להירגע – אנחנו לא הולכים לראות אותו באולמות התצוגה של מאיר בחודשים הקרובים. בתחילה הוא ישווק לעסקים העוסקים בשליחויות וכדומה, וביפן בלבד, וזה יקרה בדצמבר 2010. בהונדה לא מוסרים מתי יתחיל השיווק בשאר העולם.
מדובר בקטנוע חשמלי פשוט ובסיסי, העושה שימוש בסוללת ליתיום-יון ובמנוע חשמלי ללא מברשות (פחמים). נתוני ההספק והמומנט הם "כמו של מנוע 50 סמ"ק" כהגדרת הונדה, אולם היתרון הוא מומנט גדול מסל"ד אפס, כמו שמתאפשר ממנוע חשמלי. טווח הנסיעה אינו מזהיר ועומד על קצת יותר מ-30 ק"מ אם רוכבים במהירות של 30 קמ"ש בדרך מישורית, וזמן הטעינה המלאה לסוללה ריקה עומד על 4 שעות. לא נתונים מזהירים, בלשון המעטה.