מנוע הדיזל החדש (בו המומנט נותר זהה, 32.6 קג"מ), יגיע אלינו עוד קודם, כבר בחודש מרץ, על סיפונה של הפורד מונדיאו (שתזכה לרענון אמצע החיים בקרוב). ואולם באופן מעניין במונדיאו הוא עדיין יהיה משודך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית שהכרנו בעבר. הביצועים: תאוצה למאה קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש (לעומת 10.9 שניות ו-200 קמ"ש בעבר).
עדכונים בפורד
פורד ישראל מעדכנת את מערך המנועים ותיבות ההילוכים בפורד מונדיאו, S מקס וגלאקסימנוע הדיזל החדש (בו המומנט נותר זהה, 32.6 קג"מ), יגיע אלינו עוד קודם, כבר בחודש מרץ, על סיפונה של הפורד מונדיאו (שתזכה לרענון אמצע החיים בקרוב). ואולם באופן מעניין במונדיאו הוא עדיין יהיה משודך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית שהכרנו בעבר. הביצועים: תאוצה למאה קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש (לעומת 10.9 שניות ו-200 קמ"ש בעבר).