לפי קובי בלום, ראש מותג סקודה בארץ, הרי שבניגוד לשאר דגמי הרומסטר הגרסה החדשה תכוון יותר לקהל סמי-מסחרי שמחפש תחליף לדגמים הידניים הזולים של המסחריות הקטנות בהם כמובן הפיז'ו פרטנר, סיטרואן ברלינגו ופיאט פיורינו. הרומסטר יכול להציע מולם משהו יותר מודרני, מעודן ו"פרטי". לפי בלום תג המחיר המושך נוצר אחרי מאמץ משותף עם היצרן וההערכה היא שגרסה זו יכולה להוסיף כ-400-500 כלים למכירות הרומסטר. אלה עומדות כעת על קצב שנתי של 1,500 כלים.
גרסת בסיס חדשה לסקודה רומסטר
סקודה מבקשת לנגוס במכירות המסחריות הקטנות ומתחילה בשיווק גרסה בעלת מנוע בנפח 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית. המחיר, החל מ-99,000 שקליםלפי קובי בלום, ראש מותג סקודה בארץ, הרי שבניגוד לשאר דגמי הרומסטר הגרסה החדשה תכוון יותר לקהל סמי-מסחרי שמחפש תחליף לדגמים הידניים הזולים של המסחריות הקטנות בהם כמובן הפיז'ו פרטנר, סיטרואן ברלינגו ופיאט פיורינו. הרומסטר יכול להציע מולם משהו יותר מודרני, מעודן ו"פרטי". לפי בלום תג המחיר המושך נוצר אחרי מאמץ משותף עם היצרן וההערכה היא שגרסה זו יכולה להוסיף כ-400-500 כלים למכירות הרומסטר. אלה עומדות כעת על קצב שנתי של 1,500 כלים.