בשתי הגרסאות נמצא את אותו מנוע (2.7 ליטר 190 כ"ס) כאשר ההבדל היחידי הוא ברמת האבזור. מבחינה זו הגרסה החדשה (XS) קרובה מאוד לזו שמעליה (SX2), וההבדלים הם פעוטים. מדובר בחיישני גשם ותאורה, פנסי ערפל שהורדו מהמפרט כמו גם פגוש אחורי וחיפויי כנפיים בצבע שחור. מעבר לכך מצויד הדיסקו הזה בעור, מיזוג מפוצל לאחור, חיישני נסיעה לאחור ובמערכת הטריין-רספונס (כולל נעילות דיפרנציאל).
מבחינות רבות לא מדובר בצעד שולי ויש להניח שהגרסה החדשה תתפוס מכירות מגרסת ה-SE2 היקרה יותר במעט. ניתן להריח שמאחורי המהלך הזה נמצא ניסיון של לנד-רובר לגנוב לקוחות מהטויוטה לנד-קרוזר החדש שהגרסאות המצוידות שלו כבר אינן רחוקות מהדיסקו מבחינת מחיר.