הגרסה החדשה בעלת התיבה האוטומטית מבית 'אייסין', אמורה להיחשף לקהל המקומי כבר במהלך חודש מרץ, בתערוכת 'אוטומוטור', ותוצע עם מנוע ה-1.6 טורבו המוכר אם כי בגרסה מעט חזקה יותר בעלת 156 כ"ס.
לצידה של ה-3008 תוצג גם ה-5008 ששיווקה יחל מעט אחרי. המיניוואן הקומפקטי שמציע 7 מקומות יוצע עם אותו מנוע ואותה תיבת הילוכים. השידוך הזה אומר שיש לשער שמחירו יהיה גבוה מזה של הסיטרואן פיקאסו הרובוטי (עימו הוא חולק את הבסיס המכאני).
מכיוון שה-3008 חולקת פלטפורמה עם ה-308 ניתן היה לצפות שהתיבה החדשה תגיע גם אליה, אבל לפחות כרגע זה לא המצב. מה שכן יקרה הוא שה-308, ה-207 וכל המכוניות האחרות בקבוצה שמשתמשות בתיבת ה-AL4 המוכרת, יקבלו כבר בתחילת השנה הקרובה תיבה חדשה שמכונה AL8. אבל לפני שאתם מטפחים תקוות לא מדובר בתיבה עם שמונה הילוכים, אלא בגרסה משופרת מהותית ל-AL4 הוותיקה (כנראה שבאופן דומה לשיפור שעברה זו של הרנו פלואנס). לפי פיג'ו מדובר בשיפור דרמטי לתפעול ולעידון ואנחנו נצטרך להמתין כדי לבדוק זאת.