המשמעות עבור היבואנית, גדולה; אם היו מצליחים אנשי לובינסקי להתחיל בייבוא המכונית בחודשים האחרונים של 2009, הם היו יכולים להמשיך בשיווק הדגם בתקינת יורו 4 עד 2011. ואולם היות והמכונית לא קיבלה את אישורי הכניסה בזמן הדרוש, היא תיאלץ כעת לעמוד בתקינת יורו 5 מה שידחה את נחיתתה עד לעמידה בתקן זה. לפי היבואן מדובר בכמעט שנה.
בלובינסקי מבקשים ממשרד התחבורה לאשר את עמידת המכונית בתקינה שהייתה נהוגה בישראל עד סוף חודש אוגוסט או לחליפין להעניק לה רישיון יבוא עד לסוף 2010 לסדרת רכב קטנה של עד 1,000 כלים. השורה התחתונה היא לאשר ללובינסקי תחילת שיווק – למרות שהמכונית לא קבלה את אישורי התקינה המקומיים בזמן.
לפי לובינסקי, ישראל נבחרה להיות אחד השווקים הראשונים באירופה לכניסת המותג והחסימה של משרד התחבורה פוגעת בתוכניות ההחדרה שלהם. בכל מקרה היבואן מאמין שעד סוף 2010 יתייצב מותג MG בארץ עם מבחר של שלושה דגמים כאשר מעל ה-550 תוצע ה-MG6 – היקרה יותר עם מחירים ברמת ההונדה אקורד – ומתחת ה-MG3 שתתחרה בתחום המשפחתי. בלובינסקי מסבירים שמדובר במכוניות איכותיות ומצוידות שלא תהיינה נחותות מהמתחרות, אך גם לא זולות יותר. הם מאמינים שהם יצטרכו "לחנך" את הקהל לכך שמכונית סינית אינה בהכרח זולה ולכן השנים הראשונות לא תהיינה קלות.