המנוע החדש נחשף בתחילת שנה זו ב-XF (ובמקביל גם ב-XK המחודשת), ומציע בגרסתו האטמוספרית 385 כ"ס (לעומת 298 כ"ס שהפיק מנוע ה-4.2 ליטר). גרסה זו מצליחה להאיץ את המכונית הבריטית למאה קמ"ש ב-5.7 שניות לעומת 6.5 שנית בעבר. הגרסה המוגדשת (מגדש-על) של המנוע מוצעת ב-XFR הספורטיבית ומייצרת 510 כ"ס לעומת 416 כ"ס בעבר. גרסה זו מאיצה למאה ב-4.9 שניות (לעומת 5.4 שניות בעבר).
גרסת ה-V8 של ה-XF תגיע ברמת גימור חדשה ומפנקת למדי שמכונה 'פורטפוליו'. גרסה זו כוללת כמובן עור, עץ וחשמל מכל כיוון, בקרת שיוט אקטיבית ומצלמה אחורית. הגרסה האטמוספרית תעלה 689,000 שקלים בעוד ה-R תהיה יקרה יותר בכ-300,000 שקלים.
אבל אלו רק תחילת החדשות שמתכננים עבורנו ביגואר. בחודש ינואר אמורה לנחות באולם התצוגה מכונית ראשונה מסדרת ה-XJ החדשה והכל כך מדוברת. זו הוצגה בחודש יולי האחרון (בידי הקומיקאי ג'יי לנו) שבחרטומה זוג מנועים לבחירה: בנזין V8 או טורבו דיזל V6. אלינו, תגיע גרסת הבנזין בלבד, אך לעומת ה-XF וגם ה-XK, המנוע מוצע ב-3 הספקים: 385 כ"ס ו-510 כ"ס (כמו באחרות) שביניהם גרסה מוגדשת מעט חלשה יותר – 470 כ"ס.