למרות שלהשקה התייצבה גרסת ה-23 של מנוע ה-2.0 ליטר (204 כ"ס) הרי שבארץ יושם הדגש על גרסת ה-20d שחמושה במנוע טורבו-דיזל שמייצר 177 כ"ס ו-37 קג"מ מרשימים. אלה משודכים לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הם אינם חוששים מהירידה בפופולאריות של סוג מנועים זה לאחרונה בארץ ומאמינים שהמחיר התחרותי (יחסית לב.מ.וו) – החל ב-280,000 שקלים, ימשוך לקוחות רבים לכיוונם. כבר עתה רשימת ההזמנות ארוכה למדי.
בקמור מתכוונים גם להביא את גרסת ה-S דרייב הזולה יותר ובעלת ההנעה האחורית. זו תנחת כאן במרץ 2010 ואולם מחירה עדיין לא ברור. קמור גם שואפים להביא את גרסת ה-118 הזולה יותר (2.0 ליטר, 143 כ"ס), ואולם גם כאן עדיין אין החלטה סופית.
ומה עם מנוע הבנזין? בשונה מדרכה של קמור בארץ הפעם יפתח השיווק עם גרסאות הדיזל בלבד ולא ברור אם ומתי תגענה גרסאות הדיזל. הסיבה פשוטה גרסאות הבנזין הצפויות בעתיד הקרוב (6 צילינדרים) הינן יקרות מדי. מדובר כמובן בגרסת ה-3.0 ליטר (258 כ"ס) הקיימת וה-2.5 ליטר העתידית. אבל כרגיל באם יהיה ביקוש בקמור יביאו גם את אלה.
במקביל קמור גם השיקה בארץ את ה-5 גראן-טוריסימו החדשה והמאוד מעניינת. מדובר בעוד כלי שפורץ לנישה חדשה ולא מוכרת בתעשיית הרכב ואפילו לאנשי קמור קשה לנבא את הדרישה לו. הכלי הרב-שימושי, שלמרות שמו מבוסס על דווקא סדרה 7 החדשה (בסיס גלגלים, טכנולוגיה, ואבזור דומים), יוצע בארץ בגרסת ה-535 (בנזין, 3.0 ליטר, טורבו, 306 כ"ס). תג המחיר יחל ב-550,000 שקלים. גם כאן מבטיחים בקמור להביא את גרסאות ה-530d וה-550i בהתאם להזמנות.