הסקאוט יוצר במשך למעלה מ-20 שנה (1961-80) בעיקר בתצורת מרכב סגור עם 3 דלתות או טנדר קצר. הוא קנה לעצמו שם של רכב קשוח ביותר, אמין ויעיל בשטח, עד שנעלם לאחר עוד אחת מהתהפוכות שעברה על החברה האם, שכיום נקראת כאמור 'קייס'.


הסקאוט המודרני (Case IH Scout בשמו המלא, עם דגש על ה-IH מלשון International Harvester) מוצע בשלוש תצורות בסיסיות, כולן עם הינע כפול, נעילות דיפרנציאל ושני יחסי העברה: גרסה בסיסית וקומפקטית הנקראת סקאוט (2 מושבים, 14 כוח-סוס), גרסה חזקה יותר עם 20 (דיזל) או 23 (בנזין) כוח-סוס המוצעת בתצורה רגילה עם 2 מושבים או בתצורה מוארכת עם מקום לארבעה. המהירות המרבית עבור כל הגרסאות מוגבלת ל-40 קמ"ש. והמפרט? הסטנדרט המוצע בקטגוריה, פחות או יותר: מתלי מק'פרסון מלפנים, סרן חי מאחור, העברת הכוח נעשית באמצעות גיר רציף, 4 בלמי דיסק אמונים על הבלימה, יכולת העמסה של 365 עד כ-480 ק"ג בארגז (תלוי בגרסה).

אנשי קייס מדגישים את מורשת הפנאי אותה ממשיך ה-UTV החדש בקונצרן והקשר בין הסקאוט המודרני להשראה משנות ה-60'. מי יודע - אולי מדובר בצעד ראשון לקראת החייאת ה'סקאוט' המקורי, כרכב שטח או כליין של טנדרים ורכבי פנאי - שמועות שכבר שנים נשמעות מעת לעת. הסקאוט מיוצר עבור קייס על ידי יצרנית טנדרוני השטח והציוד החקלאי קאב-קאדט האמריקאית על-פי מפרט של קייס. את הכלים ניתן יהיה להשיג כבר בזמן הקרוב באמצעות סוכני קייס בארה"ב. מחירים ואפשרויות ייצוא מחוץ לארה"ב טרם פורסמו.