מאחר ומעטים יבחנו את קצה מעטפת הביצועים של המשרד המאוד מהיר הזה, הושם דגש חזק גם על הפוזה; כל היחידה הקדמית – סבכה, ספויילר, פנסים – עוצבה מחדש על-ידי בראבוס כאשר מעבר למראה הרעיון הוא תכנון חדש, לאפשר יניקה משופרת של אוויר לטובת המנוע וצינון הבלמים. הפנסים הם בטכנולוגיית LED ו-4 "פנסי ערפל" קטנים אך רבי עוצמה הצטרפו לארסנל מלפנים, משני צידי הספויילר. "חצאיות" צד כמו גם עיצוב חדש של יחידת הפנסים/ספויילר/מכסה תא מטען לטובת יכולת פילוח אוויר טובה יותר והצמדה משופרת של החלק האחורי אל האספלט ככל שהמהירות עולה.
בראבוס מציעים מגוון חישוקים מתוצרת עצמית ממשפחת ה-Monoblock שלהם (חרוטים מחתיכה אחת של אלומיניום איכותי או משלושה חלקים המוברגים יחד) בקטרים של 17 עד 22 אינץ'. הצמיגים מוצעים עד למידה 275/25 ZR 22 מלפנים ו- 295/25 ZR 22 מאחור
על-מנת לעצור כראוי את כל הכבודה המפלצתית הזו טופלה גם מערכת הבלמים כולה על-ידי צוות המדענים המטורף של בראבוס; מלפנים אחראיים לא פחות מ-12 בוכנות לקליפר לנשיכת הדיסק הענק, שקוטרו 380 מ"מ; לפי מיטב ידיעתנו אין מערכת סטנדרטית לה כמות כזו של בוכנות לקליפר. מאחור מסתפקים הדיסקים בקוטר 355 מ"מ בשש בוכנות בלבד לקליפר.
כמובן שגם בפנים עברה הסופר-לימוזינה טיפול מאפיין, הכולל בין היתר תאורת 'בראבוס' כחולה במפתן הדלתות, דיפוני פנים שונים, מחשב נישא מאוחסן בתא המטען ושפע חיבורים לרשת בתוך תא הנוסעים, מסכים המתקפלים מתוך התקרה, מערכת מצלמות לשיחות ועידה בוידאו, וילונות חשמליים, נגני MP3 עם אוזניות לנוסעים עם דיסק קשיח המכיל יותר מ-5,000 (1) שירים ויצירות מוסיקליות.
מחירים טרם פורסמו, אם כי בליגה הזו מדובר בפרט זניח...
עוד מפלצות מבית בראבוס:
בראבוס G-קלאס עם 700 כוח-סוס
בראבוס SL עם 730 כוח-סוס
בראבוס CLS עם 730 כוח-סוס