אנשי סדנת 9ff הגרמניה מתמחה בשיפור גרסאות 911 השונות של פורשה עם דגש על הצד המכאני – מערכות הינע, תיבות הילוכים, מתלים וכמובן: מנועים – הצליחו לחלץ 850 כוח-סוס מהמנוע והוסיפו עזרים אוירודינמיים לשיפור כוח ההצמדה (תוספת של 90 ק"ג מאחור ו-70 ק"ג מקדימה). עוד הוחלפו פאנלים שונים בגוף הרכב בכאלו העשויים סיבי פחמן כאשר מכסה המנוע, הדלתות והגג עוצבו מחדש ע"י אנשי הסדנה במיוחד לטובת הפרויקט. הביצועים השתפרו לכדי 3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 384 קמ"ש. על הדרך למהירות המרבית יש להרחיב: 8.7 שניות מעמידה תראו כבר 200 קמ"ש על השעון, ומאה הקמ"ש הבאים, מ-200 ל-300, מגיעים לאחר 9.8 שניות נוספות!
9ff מאפשרת לרוכש להחליט על "כמה כוח זה מספיק כוח", קרי, התאמה של כוח-הסוס על חשבון המומנט לחובבי המהירות או הפחתת כוח-הסוס לטובת מומנט לחובבי הנהיגה.
המחיר שתשלמו עבור היצירה אינו צנוע. 285,000 יורו רק עבור ערכת השיפורים לגרסת ה-BT2 (בי-טורבו כמובן) שלהם. לפתע תוספת 27,500 יורו שדורשים בספידארט לגרסת ה-650 כוח-סוס שלהם נשמעת כמציאה אמיתית!