אודי מציגה Q5 מטורף לכנס ה-GTI
408 כוח-סוס ל-Q5 באירוע המציין בנוסף 100 שנה לאודי. לתצוגה בלבד...מעבר לעובדה שמדובר בדגם אשר לא ניתן לפספס בשל תוספות המרכב השונות, יש גם מנוע שאסור להתעלם ממנו... מדובר במנוע ה-3.0 ליטרים TFSI V6 בעל מגדש-העל שמקורו באודי S4 שעבר שדרוג הסוחט ממנו כעת 408 כוח-סוס (333 כוח סוס במקור). הביצועים תואמים את הציפיות: 0-100 קמ"ש ב-4.4 שניות קצרות ומהירות מרבית מוגבלת מרצון של 250 קמ"ש. מפשק הגלגלים הורחב ב-90 מילימטר ומרווח הגחון הונמך ב-6 סנטימטר. מבחינה חיצונית האודי Q5 מושך תשומת לב בשל נגיעות כתומות על הצבע האפרפר במספר נקודות אסטרטגיות (מגן החזית, דופן החישוקים בני ה-21 אינץ' והחישורים שלהם, מסילות הגג) והכיתוב 09' בגדול בדופן המכונית. בפנים - למעט גימור מתכתי לדוושות - לא ניכר הבדל גדול ברמת האבזור ביחס לרכב הסדרתי. סיכום כלל השינויים החיצוניים תורמים רבות למראה הקרבי- תכליתי ומרחיקים את המכונית (עוד יותר) מהשטח לכיוון הכביש.
המבקרים בדוכן של אודי באירוע יכלו להנות ממבט בלתי אמצעי באודי A1 ספורטבק מתערוכת פריז 2008, מגוון דגמים עכשוויים של היצרן ( TT RS, גרסת ה-V10 של ה-R8) ועוד.
ככל הידוע לנו אין ציפיות להפוך את המכונית לסדרתית, ולא בכדי. השקה של מכונית כזו ברמת ביצועים כזו תטיל צל כבד על מגוון סדרות ה-S השונות של היצרן.