
אחרי שראינו את אופנוע המסלול, נותרה השאלה לגבי דגם הכביש – אופנוע ההומולוגציה. אחת לכמה שבועות פגשנו בתמונות ריגול כאלו ואחרות, כאשר בפברואר האחרון פורסמה התמונה הרשמית הראשונה. מפרט מדויק עוד לא הופץ וב.מ.וו הודיעה שההשקה הרשמית המלאה – "ממש בקרוב". ובכן, עתה הושק האופנוע במלואו. כל הפרטים, לפניכם.


מערכת הפליטה כוללת פרפר השולט על מעבר הגזים, בדומה ל-EXUP של ימאהה, כשעליה יושבים שני חיישני חמצן למשוב. דוד הפליטה קטן במיוחד לפי ב.מ.וו, אך ניתן להחליפו באחד משופר של אקרפוביץ'.

על ידי מתג קטן שנמצא על הכידון מצד ימין, ניתן לבחור בין 4 מצבי מנוע: 'גשם' - מצב בו הספק המנוע מוגבל ל-150 כ"ס ותגובות המנוע רכות במיוחד, 'ספורט' - המצב הרגיל בו מתאפשר כל ההספק (193 כ"ס), ותגובות המנוע רגילות, 'מרוץ' - מצב בו תגובות המנוע חדות ומהירות יותר, לשימוש על מסלול מרוץ עם צמיגים מחורצים, ו-'סליק' - לשימוש על מסלול מרוצים עם צמיגי סליק, מצב שבו התגובות חדות ביותר, ואף ניתן להחליק את הגלגל ולעלות לווילי בזווית של 20 מעלות בשימוש על מערכת TDC האופציונלית. למצב האחרון ישנו פלאג-קוד מיוחד שאותו המשתמש צריך להכניס למקומו הייעודי בכדי לאפשר את הפעלתו.
שתי מערכות אלקטרוניות אופציונליות הן ה-ABS וה-TDC, המגיעות בתוספת תשלום. ה-ABS הוא מודרני המיועד למרוצים, כשמהירותו גבוהה מאוד, ואילו ה-TDC היא מערכת בקרת משיכה - Dynamic Traction Control, המגבילה את החלקת הגלגל האחורי תחת גז. המערכת מתאימה את עצמה לכל אחד מארבעת מצבי המנוע.

השלדה עשויה מאלומיניום, כשהמנוע הוא גורם נושא עומס. הזרוע האחורית ארוכה במיוחד על מנת לספק אחיזה ויציבות, ואליה מחובר בולם יחיד מתכוונן באופן מלא. גם הפרונט, מסוג קארטרידג', הפוך בקוטר 46 מ"מ, בעל כיוונים מלאים כולל עומס קפיץ. החישוקים מאלומיניום קלים במיוחד והצמיגים במידות המקובלות כשהאחורי ברוחב 190 ובחתך 55, כיאה לליטר מודרני. גם בבלמים אין הפתעות, עם מערכת רדיאלית מלפנים. בב.מ.וו טוענים שגם העיצוב אווירודינמי באופן מיוחד, עם מקדם גרר נמוך, ונציין גם שבב.מ.וו כמו בב.מ.וו, גם יחידות התאורה, כמו כל מערכות החשמל, נשלטות על ידי מחשב מרכזי.
משיחה עם נדב שחם ('קמור', יבואני המותג לישראל), המחיר צפוי להיות פחות מ-135 אלף ש"ח. האופנוע יגיע ארצה בנובמבר.
למגזין פול גז לחצו כאן