אבל הגעתו של הדגם החדש אינו מהווה אות סיום למכירת הדגם הוותיק של הקנגו (שהוצג לפני כ-12 שנים). בדומה למהלך של חברת לובינסקי עם הברלינגו, גם בקרסו מתכוונים להמשיך ולשווק את הדגם המוכר והזול. בעבר סיפרנו לכם כי ייצורו של הדגם הוותיק יצא מצרפת ובין היתר הגיע גם למרוקו. כעת מודיעים בקרסו כי אחרי שבדקו אפשרות לייבא את הרכב משם, נתגלה שאין זה כדאי בשל עלויות שינוע יקרות והיות הדגם ממרוקו במפרט שונה מזה הנמכר במחוזותינו (במרקו מייצרים גרסה מסחרית עם זוג מקומות ישיבה בלבד).
אבל כרגע מסתמנת אפשרות לייבא את הרכב ממפעל שונה – כנראה זה הטורקי. המחיר אינו צפוי להשתנות, אלא לעמוד בגבול קבוצת רישוי 2 – קרי 114,000 שקלים. לפי קרסו שיווק הקנגו הוותיק בארץ יימשך גם בשנת 2010. אגב, ממחר ולתקופה מוגבלת (עד ה-24/5), יוצע הקנגו המוחלף בהנחה של 15,000 שקלים. משמעות הנחה זו שהקנגו יורד (גם אם לתקופה מוגבלת ביותר), מתחת לרף 100,000 שקלים – ל-99,000 שקלים בדיוק. מן הראוי לציין כי במגרש הטנדרונים נכנסו בתקופה האחרונה 3 שחקנים חדשים/ישנים: פיאט עם הפיורינו, סיטרואן עם הנמו ופיג'ו עם הביפר. לעת עתה רק מחירו של הפיורנו נקבע ועומד על 103,000 שקלים.